Тест за междучасието

1 02 2008

test.jpg

Снимка: www.sxc.hu

Става дума за личностен въпросник, станал известен като тестът на доктор Фил, след като Д-р Фил Макграу тествал Опра Уинфри с него.

Изрових го от http://jobmob.co.il/blog/dr-phil-human-resources-personality-test/. Отнема наистина 2-3 минути. Авторът на поста твърди, че  HR отделите биха могли да го ползват при подбор. Честно казано, съмнявам се, но пък е любопитно да видиш какъв резултат ще получиш за себе си.

Опра Уинфри имала 38 точки, а д-р Фил – 55. Моят резултат е 42 и приемам, че ме отразява вярно 🙂 


Действия

Information

8 коментара

1 02 2008
yazza

Хе хе Нели :-), аз получих 43 точки 😉 – как мислиш, отразява ли ме добре?

1 02 2008
lotlorien

47 при мен, а още не съм започнала да работя.
Интересен тест =)

2 02 2008
Апостол Апостолов

Аз пък събрах 39 точки и ми се струва, че те ме „отразяват“ доста точно…

2 02 2008
Jacob Share

Hi Neli, glad you liked the article on JobMob.

I Stumbled this post, hopefully you’ll get some traffic:

http://jobmob.stumbleupon.com/review/16933134/

2 02 2008
zzzapyr

Иухууу 53 :). Очаквах висок резултат (малко високопарно звучи), ама толкова много ;). Все пак наистина аз съм човека от описанието 😉

2 02 2008
zzzapyr

Мисля да преведа теста на български утре или други ден 🙂

П.С. – Нели обедини двата поста, преди да ги одобриш, защото не мога да променям мнение 🙂 Аааа – и изтрий ПС-а 🙂 😀

4 02 2008
HR тест на Доктор Фил « Споделяй и владей

[…] няколко дни докато четох HR блогът на Нели попаднах на доста интересен HR тест. Известен е като “Тестът на доктор […]

29 02 2008
Galina

Цели 39!
В интерес на истината ме описва доста точно, макар че някои от нещата не ми харесват и уж се боря да се променям, явно – неуспешно…..

Вашият коментар