Сходни или различни?

28 11 2007

different.jpg

 Снимка: sxc.hu

Човек се чувства комфортно сред подобни по характер, емоционалност, предпочитания, стил на живот хора. Нормално! Имаш общи теми за разговор, усещането е, че те разбират, уважават и ценят.

Всъщност и аз бях така. Поне докато не прогледнах в един момент за световноизвестния факт, че различните заедно постигат много повече отколкото приличащите си.

Тогава много по-лесно започнах да опитвам да гледам през техните очи, да ги търся целенасочено. Говоря за работата, където това има сериозно значение. Затова и опитах да създам отдел от хора, които са различни един от друг и се допълват. И се получи, мисля, въпреки че в началото ме беше страх. И сега се радвам.

Действия

Information

One response

30 11 2007
aboca

Аз лично въобще не се чувствам комфортно около хора, които са точно като мен по характер и имат сходна емоционалност. Различни хора по характер и емоционалност също могат да имат сходни интереси и общи теми за разговор. Най-хубавото нещо на този свят е, че хората са различни и е много по-интересно за мен да общувам с различни от мен хора.

За работата това важи „дваж пъти по-силно“ 🙂 Един човек бавно работи и е твърде методичен в работата, друг пък препуска през задачите и обича да има цялостен поглед върху нешата, трети е свръх аналитичен, четвърти се рее в мислите си и му идват наум какви ли не идеи и т.н. и определено ако такива хора успеят да намерят начин да работят съвместно, това би бил един приятен балансиран екип. И… о, изненада!… това се случва в реалността! 🙂

Вашият коментар

