Колко струва една среща?

21 11 2007

meeting.jpg

На сайта PayScale.com има един инструмент, който се казва  Meeting Miser http://www.payscale.com/meeting-miser.

Идеята е да смята в пари колко струва на дадена организация една среща. Интересно е, въпреки че не е ясно доколко може да му се вярва.

Аз си поиграх и въведох данни за среща в Лондон, на която присъстват генерален мениджър, оперативен мениджър и директор човешки ресурси. Цената на тази среща за една минута беше 1.68 паунда 🙂

Това ме навежда на мисълта, че създателите на този калкулатор са го базирали на проучвания за пазара на заплати, които се правят от различни консултантски компании и може би заради това страните, които влизат в базата, са малко – Великобритания, САЩ, Австралия, Канада и Индия.     

Но сериозно погледнато – въпросът с ефективността на различните видове срещи е важен. Много е дразнещо, когато излизаш от някоя среща с усещането, че си загубил време, в което си можел да свършиш нещо важно.   

Действия

Information

One response

21 11 2007
bronco

Не знам защо, но очаквах да срещна калкулатор на онзи тип срещи, дет американците наричат „date“, струва ми се по-забавно от това да пресметна колко ще ми вземе адвокатът и дали си е струвало.
Иначе по темата, миналата седмица се ядосвах, че са ми отнели 4 часа в един офис (тамън след 18h), но сега ще се окаже, че позициите ми са доста по-корави и времето ми не е било напразно.
Продължавам да мисля за другия калкулатор – 1. кафе или кола, никога и двете; 2. амер. екшън от последния ред; 3. онази сладкарница в Драгалевци и тн. :)))

Вашият коментар

