Най-добър=прозрачен

20 11 2007

key.jpg

В петък  Hewitt обяви резултатите от второто издание на проучването Най-добрите работодатели България. Кои са компаниите победители, вижте на следващия линк http://www.karieri.bg/show/?storyid=398413.

На мен ми направиха впечатление най-вече изводите от проведеното проучване. Оказва се, че сред най-силните двигатели на ангажираност, които са поставили въпросните компании на челните места са: възможностите за кариерно развитие, признание (извън заплащането) и предизвикателни работни задачи.  

Коментарът на организаторите по повод възможностите за кариерно развитие например беше, че хората сами разбират, че не всеки може да бъде повишен, но ако този процес е прозрачен и справедлив, усещането на всички е, че има такива възможности.

Много ми хареса отговорът на „Глаксо Клайн Смит“ на въпроса доколко възнаграждението е важно, за да бъдат ангажирани хората с компанията. Тяхното мнение е, че не е важно колко в абсолютна стойност е възнаграждението, а да бъде прозрачен процесът по неговото определяне.

Та накратко – изводът е, че за да си най-добър, трябва да си прозрачен и справедлив. И обикновено това не струва скъпо във финансов смисъл, но струва много усилия и работа на мениджмънта.

Advertisements

Действия

Information

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s




%d bloggers like this: