Покажи ми, че ти пука

23 10 2007

Ангажирани

Глобално изследване, проведено в 19 страни, показва, че едва един на всеки пет служители е ангажиран с компанията, в която работи. Целият текст по темата може да видите на следавщия линк http://www.marketwatch.com/news/story/few-workers-engaged-work-most/story.aspx?guid=%7BF43DB94E-797D-4D26-9593-0B0C65948F76%7D.

Най-ангажирани са в Мексико – 54% от служителите, а най-малко ангажирани – в Япония – едва 3 % от служителите.

Топ 10 на най-големите мотиватори са:

1. Висшият мениджмънт искрено се интересува от това как се чувстват хората

2. Подобряване на моите умения и възможностите през последната година

3. Репутация на компанията, свързана със социалната отговорност

4. Включването ми във вземането на решения в моя отдел

5. Компанията бързо разрешава проблемите на клиентите

6. Поставя високи лични стандарти

7. Има чудесни възможности за кариерно развитие

8. Наслаждавам се на предизвикателни работни задачи, които развиват уменията ми

9. Имам чудесни отношения с прекия си ръководител

10. Организацията насърчава иновативното мислене

Какви ще бъдат резултатите в България, ще стане ясно скоро, тъй като през ноември Мъндей Инсайт ще представят резултатите от второто си проучване „Най-добрите работодатели“.  

Advertisements

Действия

Information

3 Коментари

23 10 2007
cut:eater

ако икономедиа не влезе на предни места, направо бой с мениджърската пръчка по целия hr отдел 🙂

23 10 2007
pippi

Ех, Нели…не знам защо, но си мисля,че резултатите от проучванията за България ще бъдат още по-отчайващи (сигурно един от 10 ще се чувства ангажиран от компанията). Защо се получава така – не знам? Колко от нещата които си изброила според теб са налице в компанията за която работиш? Не ми отговаряй. Питай себе си и вярвам ще намериш решенията на някои проблеми, които те вълнуват в момента.

24 10 2007
nellyhr

Ами, мястото в такива класации е важно като Пи Ар ефект. За мен по-важно е дали сме си подобрили резултатите или влошили в сравнение с миналата година. Също е важно да анализираме какво стои зад резултатите, за да сме по-ефективни в предприетите действия.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s




%d bloggers like this: