Защо профил в LinkedIn

18 10 2007

Чета в блога на Еленко тая сутрин за движението в LinkedIn http://www.eenk.com/?p=1427.

Аз съм от радвижилите се напоследък хора, защото:

а)  мога да търся хора с добър профил, които да се опитам да контактна за работа (все пак това ми е в задълженията)

б) тествам възможностите на обявите за работа в LinkedIn

в) разширявам си мрежата от контакти из целия свят, защото в бъдеще те могат да бъдат от полза. 

г) кънектвам си важните хора, за да мога да стигна до тях винаги, дори когато сменят местоработата си, телефоните и адресите.

Засега това са ми водещите аргументи. 

Действия

Information

5 Коментари

19 10 2007
владимир

http://xing.com също е доста добър канал, мисля. а и доста HR хора събират хора от там. докато профилът ми седеше на първа страница, там където са профилите на новорегистрирани потребители, поне 4-5 HR хора ми писаха да им изпратя CV, за да ме вкарат в базата си данни, изглежда е популярен в бранша.

19 10 2007
nellyhr

Мерси, Владимир,
аз пък не го знаех.
Да си жив и здрав!

19 10 2007
Димитър Веселинов

1. Поздравления за блога!
2. Facebook.com e много по-интересен и полезен.

29 04 2008
Zornitza

LinkedIn e izklyuchitelno populiaren v US kato networking tool. Mnogo chesto sreshtano e da se pitat poznati za preporuki za rabota, da te svurjat s podhodiashti hora, da te predstaviat na niakogo ili da te preporuchat za obiava. Imat i mnogo interesnma funkcia – Questions/Answers, kudeto mojesh da poluchish suvet/informacia za pochti vsichko. Osnovnata razlika mejdu LinkedIn i Facebook (preporuchan po-gore) e che LinkedIn se vuzpriema predimno kato profesionalen forum, dokato na Facebook se gleda poveche na sredstvo za socializacia. T.e. zavisi kakvi sa celite ti .. za men LinkedIn opredeleno e po-dobria izbor.

29 04 2008
Zornitza

Ooops, sega vidiah komentara za Xing 🙂 i shte se izkaja i za nego… Mnogo poveche EMEA orientiran, osobeno nasochen kum Germania, t.e. ako chovek iska da razviva kontakti v Evropa e dobur izbor…

Вашият коментар

