Нещо като интро

15 10 2007

Здравейте,

аз съм Нели. А онова hr след името ми го разбирайте по-скоро като HR мениджмънт, което подсказва какви ще бъдат темите в блога, а не като началото на фамилията ми – Христова -:)

Тук ще пиша за интересни, нови, проблемни и всякакви други Ейч Ар неща. Идеята ми е да каня понякога и гастролиращи колеги, които имат какво да кажат.

Обичам дискусиите и ще се включвам при смислени коментари. Надявам се да ме провокирате понякога и за теми, които на вас са интересни или въпроси, на които мислите, че мога да отговоря…

Абе въобще – идеята ми е да е смислено и полезно.

Нели

Действия

Information

6 Коментари

19 10 2007
Майк Рам

Добре дошла в клуба на блогърите! 🙂
Пожелавам ти успех!
Надявам се да си бъдем полезни.

Имаш един линк от мене! 🙂

22 10 2007
pippi

„Тук ще пиша за интересни, нови, проблемни и всякакви други Ейч Ар неща. Идеята ми е да каня понякога и гастролиращи колеги, които имат какво да кажат.“
Поправи ме ако бъркам, но не е ли това и идеята на блога на http://www.karieri.bg , където също си автор 🙂

22 10 2007
nellyhr

Здравей,
така е. Само, че това е личен блог, което някак чисто психологически ми е по-неограничаващо . Тук съм по-безотговорна при избора си на теми, нека така да го кажем. Докато в кариери бих се старала да внимавам да избирам максимално полезни неща, които са ме заинтригували.

23 10 2007
nellyhr

Благодаря, Майк!
Дано съм заслужила препоръката 🙂

30 04 2008
lotlorien

Здравей, Нели, аз съм Маги. Още съм ученичка, но темата ми за езиковия изпит по немски е свързана с управлението на човешките ресурси. Ще съм ти благодарна, ако ми позволиш да използвам и информация от твоя блог. Отделно имам една молба: знаеш ли къде има история на ейч-ар-мениджмънта в България?

Мерси предварително!

7 05 2008
nellyhr

Здрасти, Маги,
няма проблем – ползвай, каквото решиш за нужно. Но за нещо като история на хр мениджмънта в България не съм чула 🙂

Вашият коментар

